
01. Audit SU
La inceputul colaborarii vom analiza situatia actuala a societatii din punct de vedere al SU (PSI si PC). Ne vom deplasa la punctele dumneavoastra de lucru pentru a verifica respectarea normelor de protectie civila si situatii de urgenta de asemenea vom verifica starea actelor la momentul inceperii colaborarii.
02. Deplasare periodica la sediul clientului
Ne vom deplasa periodic la punctele dumneavoastra de lucru pentru a ne asigura ca personalul respecta normele de protectie civila si situatii de urgenta. De asemenea ne vom asigura ca in cadrul societatii dumneavoastra nu au avut loc schimbari care maresc riscul de incediu sau care pot pune in pericol integritatea angajatilor dumneavoastra.
03. Instruirea angajatilor
In functie de riscurile specifice fiecarui loc de munca expertii nostri vor asigura instruirea angajatilor in domeniul situatiilor de urgenta si a protectiei civile prin cursuri, instructaje si exercitii practice in functie de caz.
04. Completarea si evidenta fiselor de instruire SU (PSI)
Dupa efectuarea instructajelor initiale si periodice expertii nostri vor completa fisele individuale de instructaj urmand ca acestea sa fie semnate de persoanele instruite si de catre instructorii nostri.
05. Monitorizarea activitatii
Urmarim schimbarile din activitatea colaboratorilor nostri pentru a putea propune solutiile optime in domeniul situatiilor de urgenta si protectiei civile in timp util.
06. Asistenta in cadrul controalelor
Ne asiguram ca documentatia necesara este completa, semnata si stampilata periodic si angajatii sunt instruiti astfel incat sa nu exite probleme in cazul unui control. Pe durata controlului, expertii nostrii vor fi prezenti la sediul dumneavoastra pentru a va asista si consilia.
07. Consultanta
Specialistii nostrii va stau tot timpul la dispozitie in caz ca aveti nevoie de consultanta. Suntem la zi cu legislatia in domeniu si va ajutam sa modificati imediat procedurile si documentatia astfel incat sa fiti in conformitate cu ultimele standarde in orice moment.
